.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس


محکوميت ابطحي به 6 ماه حبس تعزيري
آينده - محمدعلي ابطحي به واسطه پنج اتهام موجود در کيفرخواست وي، به 6 سال حبس تعزيري محکوم شده است. در حالي که برخي رسانه ها شايعه آزادي ابطحي را منتشر کرده اند، فاطمه سادات ابطحي، دختر محمدعلي ابطحي اين شايعه را تکذيب کرد.
دستبرد 600 هزار يورويي
آينده- روزنامه فرانسوي «لوموند» در خبري به نقل از منابع قضايي مدعي شد دادستاني پاريس دستور تحقيق بدوي در مورد دستبرد 600 هزار يورويي از داراييهاي سفارت ايران در پاريس را صادر کرده است.

بيانيه سفارت ايران در پاريس درباره خبر سؤ استفاده بانکي
مهر- سفارت ايران در فرانسه در بيانيه اي تأکيد کرد برخي از هکران بانکي درصدد بودند از يک حساب سفارت برداشت کنند که بي درنگ با اطلاع سفارت موضوع به مراجع فرانسوي اطلاع رساني و وجه برداشت شده بلوکه شد.

ترس رژيم صهيونيستي از قدرت سپاه
پرچم -يک سايت صهيونيستي در تازه ترين ادعاي خود براي توجيه کردن ترس غرب از قدرت نظامي ايران به نقل از منابع اطلاعاتي اش مدعي شد: ايران با مديريت سپاه پاسداران براي گمراه کردن دشمن در صورت حمله احتمالي، مشغول حفر صدها سيلوي موشکي است.پايگاه صهيونيستي «دبکا فايل» نوشت: ايراني ها براي آمادگي در مقابل حمله آمريکا يا اسرائيل به تأسيسات هسته اي شان، در حال حفر صدها سيلوي موشکي در مرکز و غرب اين کشور هستند.

برگزاري تور به شرط شفابخشي!
جهان -يک برگزارکننده تورهاي سياحتي قصد دارد پس از پايان تور بزرگ درياچه تخت سليمان توري با عنوان فرقان برگزار کند.در تبليغات اين گروه فرهنگي در خصوص تور درياچه تخت سليمان گفته شده که درياچه تخت سليمان از نظر ارتعاش انرژي بسيار بالايي دارد و موجب رشد معنوي و شفا در دو بخش ذهن و جسم مي شود و از نظر علوم چاکراها، يکي از هفت چاکراي زمين به شمار مي آيد.

وقتي امام جماعتي خواننده مي شود!
تابناک -روزنامه الجزيره چاپ عربستان سعودي نوشت: دکتر «صلاح الراشد» که به مدت 15 سال امام جماعت يکي از مساجد کويت بود با انتشار آلبوم موسيقي خود مسلمانان کويت را شگفت زده کرد.اين آلبوم که به زبان عربي و انگليسي منتشر شده، «باش آنچه مي خواهي» نام گرفته است!

حمله H1N1 به ساختمان وزارت بهداشت
فردا-کاراکتر جنجالي « H1N1 » که تاکنون در خيابان هاي تهران ظاهر مي شد و درباره خطرات اين ويروس به شهروندان هشدار مي داد، اين بار به ساختمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي حمله کرد.در اين ماجرا که به دنبال سه رقمي شدن آمار رسمي تلفات آنفلوانزاي نوع A و کشته شدن چندين دانش آموز و دانشجو بر اثر ابتلا به اين بيماري رخ داد، کاراکتر « H1N1 » با پرتاب چندين توپ دستمال کاغذي لوله اي به سمت تابلوي ساختمان وزارت بهداشت اعتراض خود به انفعال سازمانهاي مسؤول در برابر پيشگيري و آموزش شهروندان را اعلام کرد.

12 سؤال رامين از رسانه ها
مهر- محمدعلي رامين، معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد گفت: 12 سؤال بنيادي به صورت کتبي در اختيار صاحبان رسانه ها قرار گرفته تا با گردآوري نظرات آنها پيش نويس قانون نظام جامع رسانه اي تدوين شود.

جريان سبز، رهبر مشخصي ندارد
رجا نيوز -محمد جواد حق شناس، ميرحسين موسوي را تنها «نمادي» براي جنبشي که ايجاد کرده است، دانست نه رهبر آن.

«قهر، قهر تا روز قيامت» نداريم
عصر ايران - ابراهيم يزدي وزيرخارجه دولت موقت در پاسخ به اين سؤال که دستگاه ديپلماسي ايران بايد چگونه رفتار کند تا کشورهاي مختلف از برگ ايران در تنظيم رابطه شان با آمريکا بهره برداري نکنند؟ گفت: در سياست خارجي احساس، عاطفه و «قهر، قهر تا روز قيامت» نداريم به همين خاطر اگر ايران منافع خود را در بهبود بخشيدن رابطه با آمريکا مي داند، بايد به آن سمت برود.

مستند 50 دقيقه اي انتخابات به روايت طالب زاده
ايرنا- کارگردان سينما و تلويزيون گفت: «انتخابات» يک مستند 50 دقيقه اي به سفارش شبکه Press Tv است که به نقد رويدادهاي قبل و بعد از 22 خرداد ماه 88 ( 12 ژوئن) همزمان با برگزاري دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري مي پردازد. «نادر طالب زاده» روز شنبه با اشاره به اينکه اين مستند هم اکنون در مراحل پاياني قرار گفت: اين مستند براي مخاطبان خارج از کشور توليد مي شود. همچنين اين مستند به تشريح نظرات دو طرف و نيز نقش رسانه هاي جديد از جمله اينترنت و موبايل در تشديد ناآراميها مي پردازد.

ميرشکاک: يک ديکتاتور در حوزه هنر داشتيم آن هم مخملباف بود
رجانيوز- شاعر و منتقد نام آشناي سه دهه گذشته، روايت مقايسه اي خود را از محسن مخملباف در دهه 60 و 80 بيان کرد.
يوسفعلي ميرشکاک در تازه ترين شماره هفته نامه پنجره گفت: در آن روزگار در حوزه هنري يک ديکتاتور بيشتر نداشتيم، کسي که حرف به خرجش نمي رفت، آن هم محسن مخملباف بود. براي زدن پاسبان در آن مدتي که زندان خوابيده بود و فکر مي کرد که صاحب جهان است؛ ال؛ن هم که ديگر جهاني شده بنده خدا! محسن مخملباف خودش مريد و مراد خودش بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.282 seconds.